Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

16/6 08 - Aktiv som få

Av Carro J - 16 juni 2008 20:17


Javisstja, jag hade ju visst en blogg också. Det hade jag nästan glömt! Det var ett litet tag sen man skrev. Jag har ju till och med fått en kommentar angående detta ;)


Har hänt mycket sen sist. Man var i arvidsjaur en sväng för att se hur soldaten hade det, vilket var så trevligt så :) Var även i kungliga huvudstaden på möte med alla administratörer och lite andra snubbar, så maj blev verkligen en välberest månad! Götet, Sthlm och så Arvidsjaur, inte dålig räckvidd det inte!


Marlene tog examen efter tre år på Mittuniversitetet, stort grattis, sis! Trevlig hade vi det på Primero på kvällen också :) Anna, vi är bäst på att posera måste jag säga! Sen var ju inte släktträffen fy skam heller! Kul att träffas igen, det var ju tio år sen sist! Ett stoort partytält och några infravärmare så kunde inte ens ösregnet slå ner humöret på oss alla 35 glada kusiner och tremänningar.


Tyvärr har inte hela månaden bara varit en dans på rosor.

Ett ljus brann idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro J - 9 mars 2009 20:46

  Nu har jag faktiskt varit duktig igen! Har nämligen påbörjat projekt "duschdraperi". När det inte finns ett draperi som duger på marknaden får man allt ta saken i egna händer. Så igår började jag fixa en del av det som skall bli mitt duschdraperi. ...

Av Carro J - 1 mars 2009 18:19

 Idag har jag faktiskt fått något vettigt gjort. Jag har sytt en kudde! Eller om man ska vara petnoga, ett kuddfodral. Och fodralet fungerar faktiskt som förvaring åt två stycken sommartäcken. Perfekt att slå två flugor i en smäll. Jag slapp skaffa s...

Av Carro J - 27 februari 2009 18:48

  Idag hamnade jag på stan och Lagerhaus. Jag är numera 150 spänn fattigare. Men till min stora lycka 40 meter omslagspapper och 60 meter presentsnöre rikare. Jag älskar papper och snören. Det har jag alltid gjort och kommer förmodligen alltid att gö...

Av Carro J - 26 februari 2009 19:05

  Jag ska inte säga hatar, eftersom det är ett väldigt starkt ord.   MEN   Jag ogillar starkt decilitermått. Så vad kan en människa egentligen ha emot ett decilitermått? Jag ska försöka förklara. För det första så finns det aldrig i lådan, oftast lig...

Av Carro J - 25 december 2008 22:18

  Jag hoppas och tror att alla hade en trevlig julafton igår, det hade jag vill jag lova! Första gången vi körde tomtelöst, men det gick vägen ändå. Jag får kompensera med en liten bild här istället, för aningens tomt kändes det ändå :P   ...

Ovido - Quiz & Flashcards